Veel gestelde vragen


Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Je kunt bij ons nu ook bestellen zonder account, maar het aanmaken van een account heeft wel voordelen! Zo houden wij je op de hoogte over acties, krijg je een cadeautje op je verjaardag en nog meer...

naar boven

Hoe kan ik artikelen bestellen?

In je winkeltas worden alle gekozen producten verzameld. Wanneer je klaar bent met winkelen, klik je op het winkeltasje. Hierin vind je een overzicht van jouw bestelling. Je kunt wijzingen doorgeven, verder winkelen of je bestelling bestellen.

Stap 1: Bij de eerste stap vul je je gegevens in zodat je verder kunt gaan met betalen. Je kunt ervoor kiezen dat jouw bestelling wordt onthouden zodat je bij een volgend bezoek altijd ziet wat je eerder hebt besteld. Eventuele opmerkingen kun je hier ook plaatsen. Je kunt altijd op de stap terug knop of het vorige tabje klikken om wijzigingen door te geven. Nadat je akkoord ben gegaan met de algemene voorwaarden ga je naar stap 2. Je kunt op de stap terug knop klikken om wijzigingen door te geven.

Stap 2: Bij de tweede stap kun je betalen. Geef door op welke wijze je wilt betalen en volg de aanwijzingen op het scherm. De betaling geschiedt via iDEAL, Bancontact, Billink of bankoverschrijving. Nadat de betaling is doorgevoerd, kom je terug op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven e-mailadres.

naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 14.00 hebben ontvangen en je artikelen zijn voorradig, versturen wij je bestelling dezelfde dag.

naar boven

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Je kunt tijdens het bestellen een ander afleveradres opgeven.

naar boven

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

1. Heb je tijdens het bestellen op je scherm een bevestiging gekregen dat wij je betaling hebben ontvangen? Controleer je e-mailadres en of de bevestigingsmail in je SPAM terecht is gekomen.
2. Heb je geen bevestiging gezien dat wij je betaling hebben ontvangen, dan kan er iets fout zijn gegaan tijdens het afrekenen.

Je kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier

naar boven

Kan ik artikelen ruilen of retourneren?

Vanaf het moment dat je de bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Binnen het termijn kun je het artikel passen en bekijken. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst bindend. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen het zichttermijn ruilen of retourneren.

Regels ruilen en retourneren:
- Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan bestaat de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren.
- De portokosten alsmede het verzendrisico voor retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.
- Artikelen, welke zijn afgeprijsd met 40% korting of meer, kunnen niet geretourneerd worden.
- Voor retourneringen en/of ruilingen gelden de volgende voorwaarden:
1) Na bezorging van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
2) De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
3) De artikel(en) dienen aangemeld te worden op de website.
4) Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van het retoursturen.
5) Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 30 dagen aan u overgemaakt worden of zoveel mogelijk eerder.

naar boven

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

In het contact formulier kun je klachten melden. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling. Wij houden je op de hoogte

naar boven

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens die je ons online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze site te verbeteren

naar boven

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

Neem z.s.m. contact met ons op. Vul het contactformulier in en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan contact met je op.

naar boven

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren betalingen via iDeal (Nederland), Bancontact (België) en bankoverschrijvingen.

Let op! Wanneer je kiest voor bankoverschrijving moet de betaling binnen 7 dagen bij ons binnen zijn, anders wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

naar boven

Kan ik mijn artikelen ook ruilen of retourneren op jullie kantoor?

Helaas is dit niet mogelijk.

naar boven

Billink– achteraf betalen (Nederland)

Billink voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van Billink via de Billink App kunt inzien en betalen. Met de Billink App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving mijn Billink kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Billink houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij labella-moda.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 400 als je voor de eerste keer betaalt via Billink. Ben je al bekend bij Billink dan kun je betalen tot een bedrag van € 400. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Billink niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Billink zelf.

naar boven

Hoe meld ik mijn retour aan?

De retour dient vooraf bij ons te worden aangemeld op onze site.

Retour aanmelden zonder account
1. Klik op "status bestelling" in de balk linksboven op de site
2. E-mailadres en bestelnummer invoeren
3. Klik op de button "retourzending aanmelden"
4. Selecteer de producten die geretourneerd worden en geef een reden aan
5. Klik op de button "retourzending aanmelden"

Retour aanmelden met account
1. Log in met je account
2. Klik linksboven op je naam
3. Klik vervolgens op"retourzendingen"
4. Vervolgens komen hier de bestellingen te staan die in aanmerking komen om geretourneerd te worden

naar boven

Wij accepteren: Billink iDeal Bancontact Bank overschrijving
2020 La Bella Moda - Spaaklaan 55, 3446HC Woerden NL - KVK: 30197465 - BTW: NL176060522B01